Friday, October 1, 2010

Status Sekarang

Salam
Dah lama tak update blog.
Ini semua kerana komitmen yang perlu diberikan sebagai seorang pelajar.
Menghadapi peperiksaan akhir semester.
Apa pun pelajaran perlu diutamakan.

Ketika status ni diupdate, saya dah ada di rumah bersama ibu, ayah dan adik. 
Mereka adalah keluarga tercinta.
Tetapi ada 'keluarga' yang perlu saya tinggalkan.

 Mereka adalah
Roomates
Classmates
Coursemates
Mereka adalah sahabat
Mereka adalah keluarga 

Ada yang pulang sekejap sahaja.
Ada yang pergi untuk selamanya.
Saat meninggalkan mereka, saya rasa sayu, sebak, sedih, satu perasaan yang bercampur baur.
Ini semua mungkin kerana ukhwah yang tercipta.

Saya SAYANG mereka.

Hampir sebulan sesudah Aidilfitri tidak mencoret banyak bingkisan yang perlu diceritakan
Banyak kenangan ingin dilakarkan.

Saya akan kembali mencoret, menceritakan Aidilfitri saya, final exam saya dan perpisahan dengan semester 2.
Nantikan :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...